מנהל עסקים בעולם המשפט

מתלבטים בין לימודי משפטים ללימודי מנהל עסקים? יש לנו חדשות מעולות בשבילכם! במוסדות לימוד רבים קיימים מסלולים דו חוגיים המשלבים לימודי משפטים עם לימודי מנהל עסקים. רבים מהמשלבים יעידו כי שילוב הלימודים העניק להם אפשרות להרחיב את אופקיהם ואף הקל עליהם בלימודי קורסים מסוימים. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

לימודי משפטים – מה זה אומר ולמי זה מתאים?

לימודי משפטים הם לימודים עיוניים, תיאורטיים ואף מעשיים בעולם המשפט. במהלך הלימודים, הסטודנטים ילמדו את עולם המשפט על כל רבדיו תוך לימודי קורסי בסיס וקורסי בחירה שנערכים בהמשך התואר. לימודי המשפטים בשנה א מעניקים את הבסיס להמשך ומקנים ידע נרחב בדיני חוזים, עונשין, משפט חוקתי, משפט מנהלי ותרגול מיומנויות כתיבה וניסוח משפטי. בהמשך, ניתן להרחיב את תחומי הידע האלו באמצעות קורסים מתקדמים ואף לשלב קורסים מעשיים יותר כמו קליניקות או סדנאות הכרוכות בעבודה עם עורכי דין ושילוב בעשייה האמיתית. התואר מקנה לכם את הטייטל של משפטנים ומשמש בסיס חובה עבור כל מי שרוצה להיות עורך דין.

 

לימודי מנהל עסקים – מה זה אומר?

לימודי מנהל עסקים הם לימודים שמתמקדים בעיקר ביכולות ומיומנויות הדרושות בעולם העסקים תוך התמקדות בתחומים שונים הדרושים בניהולו של כל עסק. לימודי הבסיס של מנהל עסקים נשענים על תחומים כמו מתמטיקה, כלכלה, סטטיסטיקה, חשבונאות, מימון, התנהגות ארגונית, שיווק מודלים שימושיים ואף שפות תכנות כמו SQL, שליטה מתקדמת באקסל ועוד. כל אלו מעניקים מגוון רחב של ידע בסיסי הנדרש בתפקידים רבים בחברות בשוק.

בנוסף, ניתן לבחור מסלולי התמחות במסגרת לימודי מנהל עסקים כמו יזמות, שיווק, שוק ההון, ביג דאטה ומשאבי אנוש. כל אלו מעניקים יתרון של ממש בקבלה לחיפושי עבודה תוך דגש על ידע פרקטי ויישומי בכל אחד מהתחומים.

 

למה כדאי לשלב לימודי משפטים ומנהל עסקים?

השילוב בין לימודי משפטים ומנהל עסקים מעניק מקפצה גדולה עבור מי שרוצה ללמוד משפטים תוך שימת דגש על הפאן העסקי. מי שרוצה להיות עורך דין בתחום התאגידים יהיה מיתרון רב משילוב התואר עם מנהל עסקים. גם במשפטים קיימים דינים שמתעסקים בידע עסקי כמו דיני חברות ודיני ניירות ערך. כל אלו שמים דגש למשל על מניות שהם חלק בלתי נפרד מקורס מימון שמהווה קורס בסיסי במנהל עסקים. משום כך, שילוב התארים יכול להקל משמעותית על מי שלוקח קורסים משפטיים שמצריכים הבנה כלכלית, עסקית וידע בשוק ההון.

 

לסיכום,

אם אתם מעוניינים להיות עורכי דין שמשתלבים בעשייה העסקית ולא רק ליטיגטורים בבית משפט, כדאי לכם לשלב לימודי משפטים עם לימודי מנהל העסקים. השילוב יוכל להקל עליכם מאוד להבין את עולם העסקי ולהשתלב באופן חלק בעולם הזה. בנוסף, תהנו מהרחבת האופקים האולטימטיבית שתעניק לכם ידע וניסיון שיקל עליכם גם בלימודים וגם בשוק העבודה אליו תגיעו לאחריהם.

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!