קונה נחושת – המדריך המלא

שמעתם אי פעם על חברה שקונה נחושת? יכול להיות שהמוצרים שאתם מתכוונים לזרוק לפח בקרוב שווים לא מעט כסף. מלבד לכסף אותו תוכלו להרוויח ישנו גם ערך מוסף והוא מניעת זיהום הסביבה, שכן ייצור נחושת הוא משאב טבע מוגבל ומזהם. באמצעות המדריך הבא תוכלו להכיר עולם אשר מציע לכם אלטרנטיבה והכנסה נוספת, כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת מיחזור הנחושת המתאימה ותגלו כמה אתם יכולים להרוויח. לא מדובר על נחושת בלבד, גם ברזל ומתכת שווים כסף שנכנס במזומן לארנק שלכם – כל זה בפיקוח הממשלה בכדי לעודד צרכנים למיחזור. אז איך כל התהליך הזה עובד בעצם? לפניכם המדריך המלא למכירת נחושת.

קונה נחושת – איך מתבצע הליך המכירה?

כאשר מדובר על חברה מסודרת אשר עוסקת בקניית נחושת ומתכות שונות, אופי הליך המכירה יהיה מאוד מסודר ומוקפד. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם החברה מולה תרצו לעבוד, ייתכן והחברה תבקש לראות תמונות של הסחורה כדי לאמוד את טיב העסקה, ובמקרים אחרים ייתכן וישלח אליכם נציג או מצד שני כאשר התמונות ברור יהיה עליכם להגיע למשרדי החברה עם הסחורה. במקום תיערך בדיקה לשווי הסחורה, לאחר מכן תקבלו הצעת מחיר בה תוכלו להסכים או שלא. במקרה בו הסכמתם וחתמתם על העסקה תקבלו ברוב המקרים את התמורה במזומן.

קונה נחושת – מה חשוב לדעת לפני פנייה אל קונה נחושת?

אנו ממליצים תמיד לראות את כל האופציות שיש לכם בשוק לפני שאתם פונים אל קונה נחושת מטעם חברה או סוחר פרטי. הסיבה לכךקונים נחושת איך ואיפה היא שלרוב נמצא שוני בין האופציות, ולכן עלינו לקיים סקר שוק בכדי לבחון את העסקה המשתלמת ביותר. יש לבחון את כל הפרמטרים הכלולים בתוך העסקה, וכמו כן רצוי לקרוא חוות דעת אודות אותו סוחר או חברה פרטית. עליכם לעשות את הבחינה המדויקת לחברה מולה תרצו לעבוד בכדי להבין שלא מדובר על הונאה, נוכלות וכן הלאה… לצערנו שוק זה נחשב ליחסית פרוץ מכיוון שכל אחד יכול להחליט ביום בהיר שהוא קונה נחושת, מתכת, ברזל וכן הלאה… לעיתים מדובר על מתווכים שאת הסחורה שלכם שולחים לחברה מוכרת וגובים דמי תיווך מכם למעשה.

קונה נחושת – טיפים לבחירת החברה הנכונה

בואו רגע נשים את הסוחרים הפרטיים בצד, עוד נגיע אליהם. כיום היצע חברות מיחזור נחושת מתרחב בכל יום ויום, הבלבול אצל הלקוח גובר והתחרות כמו כן גוברת. ריכזנו עבורכם את הטיפים הבסיסיים ביותר לבחינת טיב חברת מיחזור נחושת:

הכרה – בדיוק כמו בתחום רכישת גרוטאות, ישנו צורך לעבוד מול חברה אשר מוכרת על ידי המדינה בתור חברה מן המניין. מדובר על אישור די פשוט שיש לכל חנות היום בארץ, אך זה נתון קריטי לבחינה כיוון שזה מעיד על אורך הרוח ואמינות מצד החברה. אין צורך תמיד לדרוש לראות את כל התעודות, אך מספיק שאתם מגיעים למקום ומתרשמים ממקום מסודר ומסביר פנים.

מיחזור – אם כבר אתם זורקים פסולת אשר עשויה לזהם באופן גלובלי, למה שלא תמנעו זאת ותרוויחו כסף על הדרך? חלקנו ממחזרים בשביל הכסף, חלקנו עושים זאת מאידיאולוגיה וחלקנו נהנים משני העולמות. לכן, עליכם לחפש חברת מיחזור אשר תשתמש באופן מלא בכל הפסולת שיש לכם, אתם בוודאי לא אוספים רק נחושת ויש לכם גם ברזל ומתכות איתן אין לכם דבר לעשות. בחירת חברה אשר מציעה שירותים רחבים תפתור לכם הרבה בעיות ומעידה על מקצועיותה.

שירות – זמן שווה כסף, אתם לא באים לבזבז את הזמן שלכם. כל לקוח שמגיע אל קונה נחושת רוצה בסופו של דבר שירות מהיר ואדיב. הנתון אותו אנו רוצים למצוא אצל חברה לרכישת נחושת הוא יעילות, אך מצד שני כאשר עולים לבטים אצל הלקוח אנו נרצה הסבר מפורט, ייקח כמה זמן שייקח. כמו כן, חשוב ששירות הלקוחות יהיה מובן לכם, עליכם להבין איך מתבצע התהליך מהשלב הראשון ועד לקבלת הכסף.

מחיר – אוקי, דיברנו הרבה על טיפים לבחירת חברת מיחזור נחושת, אך מה שבאמת קריטי ללקוח בסופו של דבר הוא הסכום אותו יקבל בסוף העסקה. שימו לב, לעיתים לא כדאי להתפתות לסכומים גבוהים כאשר החברה לא עומדת ביתר הקריטריונים. כל חברה יכולה להציע לכם סכומים גבוהים, אך בסופו של דבר במעמד המכירה כל עוד אתם לא עומדים מול חברה אמינה, סביר להניח והמחיר ישתנה מהקצה לקצה. לכן, אל תבססו את ההחלטה שלכם רק על בסיס התגמול, אלא על כלל הקריטריונים יחד.

קונה נחושת – האם כדאי לבחור בחברה פרטית או סוחר פרטי?

בוודאי יצא לכם לראות שלטים של קונה נחושת תלויים ליד מרכז בנייה, או אפילו בשכונה שלכם. יש הבדל מהותי בין קונה נחושת פרטיהיחידה למחזור ברזל קונים ברזל ובין חברה מסודרת. השוני בדרך כלל נמצא לרעת הסוחר הפרטי מכיוון שהשוק הפרטי הוא פחות אמין, רוב מקרי ההונאה מתבצעים בסחר פרטי, וקשה יותר לאכוף זאת. מלבד לכך, כאשר מדובר על חברה מסודרת תוכלו למצוא חוות דעת, השוואת מחירים, להתרשם מהמקום, ואילו רוב הסוחרים הפרטיים לא יוכלו להציע לכם שירותים כאלה. כמו כן, סוחר פרטי לא יכול לעמוד במחירים בהם עומדת חברה גדולה, לכן סביר להניח והמחיר יהיה יקר יותר, משמע תרוויחו פחות. חשוב להדגיש, יש סוחרים פרטיים אמינים ומקצועיים, אך מכיוון שכל אחד היום יכול להחליט שהוא קונה נחושת (שעל פי חוק או שלא), נוצר חור ענק באמינות של הסוחרים הפרטיים.

קונה נחושת – איך זה מתקשר למיחזור?

תחום מיחזור נחושת ומתכות שונות מאוד המתרחב בשנים האחרונות בשל עליית המודעות לשמירה על איכות הסביבה. נחושת היא משאב טבע מוגבל אשר הגיוני ויסתיים יום אחד ללא שמירה ומיחזור מהצד שלנו. המטרה שלנו היא להקטין את צריכת הנחושת העולמית בכך שאנו ממחזרים מוצרים שכבר אינם בשימוש במקום לזרוק. מיחזור נחושת הוא ענף מאוד פופולרי בישראל, בכל שנה נערמות טונות רבות של נחושת ומתכת אשר מיועדים למיחזור, אבל לצערנו מצד שני גם נערמות לא מעט טונות של מוצרים העשוים מנחושת אשר נמצאים כפסולת. אחריות המיחזור מוטלת על כל אזרח בשביל לשמור על איכות הסביבה לדור שיבוא אחרינו. זכרו, יש לכם בבית מספר מוצרים לא קטן אשר עשוי מנחושת, ברזל ומתכת, כאשר אתם זורקים אותו לפח אתם מפסידים כסף… פנו לחברת מיחזור והיא תדאג לענות על כל השאלות שלכם, פינוי הפסולת הינו שירות כלול במחיר ברוב המקומות.

קונה נחושת – איך אני יודע כמה המוצר שלי שווה?

מרבית הלקוחות לא יגיעו עם נחושת מופרדת מהמוצר, הם יגיעו עם מספר מוצרים אשר ניתן לפרק אותם לגורמים שונים, אשר ייתכן ותוכלו להרוויח כסף עבור כל גורם בנפרד. ברגע שהמוצרים המיועדים למיחזור יגיעו לחברת מיחזור יגשו אליה מספר מומחים אשר יפרקו או יבדקו את כמות הנחושת הנמצאת בסך הכל. בדרך כלל המחיר נקבע באמצעות משקל הנחושת, או במקרה בו מדובר על חלק חוזר בו ידוע מראש משקל הנחושת (מכונת כביסה וכו'…), המחיר ייקבע במקום.

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!