מערכות אינסטלציה ירוקות: כיצד טכנולוגיות חדשות משפרות את איכות הסביבה?

מערכות האינסטלציה עוברות לא מעט שינויים בשנים האחרונות. מגמת השינויים ברורה – חיסכון במים ובאנרגיה לטובת שמירה על איכות הסביבה. בעזרת מגוון חידושים מהשנים האחרונות ובעזרת מערכות מתקדמות, ניתן כיום לחסוך עשרות אחוזים בכמות המים וכן עשרות אחוזים בשימוש החשמל במערכות אינסטלציה ביתיות. אם גם אתם רוצים לחסוך לא מעט כסף ולהבטיח שמירה מירבית על איכות הסביבה, השורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכם. בשורות הבאות נציג את החידושים המתקדמים ביותר בעולם האינסטלציה ונסביר כיצד ניתן בעזרתם לחסוך עשרות אחוזים בכמות המים ובצריכת החשמל.

אינסטלציה

חיסכון בצריכת המים

אחד השינויים המשמעותיים ביותר בעולם האינסטלציה מהשנים האחרונות הוא חיסכון הצריכה בכמות המים. בעזרת מערכות מתקדמות משפחות רבות מצליחות לחסוך עשרות אחוזים בכל שימוש. ישנן לא מעט טכנולוגיות המסייעות לחיסכון זה, בשורות הבאות נגע בכמה מהן.

טכנולוגיות לחיסכון במים:

צינורות חדשניים המזרימים מים בלחץ נמוך

צינורות אינסטלציה המזרימים מים בלחץ נמוך מבטיחים שימוש בהרבה פחות מים בכל פתיחת ברז. חשוב להדגיש כי מדובר בלחץ נמוך באחוזים בודדים כך שלדעת רבים הוא כלל אינו מורגש. רבים אחרים מדווחים על שינוי מינורי שאינו פוגע בנוחות השימוש. רוצים ליהנות מצינורות אלה? תידרשו שירותי החלפת צנרת מים ישנה.

אסלות יעילות

אסלות יעילות הן אסלות שיודעות לעשות שימוש בהרבה פחות מים בכל הורדה. בעזרת שינוי בתזמון השאיבה והורדת המים, ניתן לעשות שימוש בהרבה פחות מים בשביל להתגבר על כל פסולת השירותים.

חיישנים לפתיחה וסגירה של המים

חיישנים מתקדמים המותקנים על הברזים מאפשרים חיסכון אדיר של אחוזים רבים בכמות המים. החיישנים גורמים להזרמת המים רק כאשר הם מזהים יד קרובה לאזור הכיור. החיישנים יכבו את זרימת המים באופן מיידי לאחר הזזת הידיים ובכך ימנעו בזבוז מיותר. סעיף זה בלבד יכול לחסוך עשרות אחוזים בצריכת המים שלכם מידי חודש.

חיסכון בצריכת אנרגיה – עשרות אחוזים מידי חודש

שינוי נוסף בענף האינסטלציה הוא התקדמות בשילוב מערכות אנרגיה שונות. אחת המערכות השכיחות ביותר כיום היא מערכת סולארית המסייעת לחימום המים בדירתכם. עד לפני מספר שנים הדרכים המקובלות הצריכו שימוש בלא מעט חשמל. כיום, ישנן מערכות סולאריות מתקדמות המאפשרות לכל ירה ליהנות מחימום המים בפרט ואף משימוש בכל מערכות החשמל בדירתם בעזרת קרני השמש בלבד. רוצים גם? אורן רדה – אינסטלטור בתל אביב יצאת צדיק הוא התשובה עבורכם. אינסטלטור מקצועי שעובד בתחום לאחר שעבר הכשרה מלאה, ידע להתאים עבורכם את כל המערכות המתקדמות ביותר לטובת חיסכון משמעותי במים ובאנרגיה.

המערכות המתקדמות יחסכו לכם לא מעט כסף ויסייעו בשמירה על איכות הסביבה

לסיכום, מערכות האינסטלציה עוברות שינויים רבים בשנים האחרונות. מרבית השינויים עוסקים בקידום השמירה על איכות הסביבה ובחיסכון בכמה שיותר משאבים שאינם חיוניים. החיסכונות הללו יאפשרו לכם לחסוך לא מעט כסף מידי חודש ואף יבטיחו שמירה מיטבית על איכות הסביבה.

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!