עתיד המכוניות והפסולת שתחסך מכך

עתיד 

תושבי ישראל והעולם מצביעים ברגליים והם עוברים בשנים האחרונות לנסיעה ברכבים היברידיים ובעיקר לרכבים חשמליים. הציבור מודע ליתרונות הרבים של האופציות האלו ולכן לפני רכישה של רכב חדש כל נהג בוחן את האפשרויות הקיימות כדי לקבל החלטה. לאחרונה יבואנים נוספים מייבאים ארצה סוגים חדשים של מכוניות חשמליות שכולן הן נוחות מאד לנהיגה, חסכוניות ומיוצרות בטכנולוגיות חדשניות תוך חשיבה על עתיד טוב יותר עבור כדור הארץ.

בכבישי ישראל אפשר לראות מדי יום כמות שהולכת וגדלה של רכבים אשר מונעים באמצעות חשמל. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד מטעינים את הרכבים החשמליים לחצו כאן. הסוללה שמחליפה את הדלק ברכבים האלו מחזיקה פרקי זמן ארוכים ואפשר לנהוג באמצעותה בין טעינה לטעינה כ – 200 קילומטרים. כדי להבין את מרחק הנסיעה הזה, מדובר בנסיעה מרמת הגולן ועד אילת לאורכה של כל מדינת ישראל. כלומר רק כאשר הנהג יגיע לאילת, הוא יתחבר לעמדת טעינה ציבורית כמו בתחנת הדלק יטעין את הרכב באמצעות חשמל ולאחר מכן יוכל להמשיך בנסיעתו.

עתיד כדור הארץ 

מומחי אקלים ואיכות הסביבה מקדישים תשומת לב רבה לכל מה שקורה בכדור הארץ כדי להעניק לו עתיד בטוח עם רמה נמוכה של זיהום אוויר. כאשר משתמשים בטעינה של חשמל במקום במילוי של דלק, לא נפלטים חומרים מזהמים לסביבה וכך שומרים עליה. מעבר לכך המכוניות המונעות באמצעות חשמל מיוצרות ממוצרים חדשניים ומתקדמים ולכן רמת הפסולת הסביבתית היא פחותה. את המכוניות העכשוויות גוררים למגרשי גרוטאות, מפרקים אותם לגורמים רבים ובהתאם למצב השלדה והחלפים מבצעים גריטה של השלד ומחזור של החלפים בהתאם לומר שממנו הם עשויים כמו פלסטיק, מתכת, זכוכיות ועוד.

יתרונות של רכב חשמלי 

רכבים חשמליים שיגיעו לסוף דרכם יעברו הליך חדשני ולכן כמות הפסולת שתיוצר תהיה פחותה באופן משמעותי. הנושאים האלו נלקחו בחשבון בעת תכנון רכבים חשמליים עם מבט לעתיד ולכן החיסכון ייראה לאורך כל הדרך. לאור זאת לא יהיו יותר בצדי הדרכים מכוניות ישנות שכבר אין אפשרות להניע אותן או רכבים לאחר תאונת דרכים כיוון שהמכוניות האלו פולטות רעלנים גם כשהן חונות ולכן גורמות לזיהום אוויר משמעותי. כעת גורמי האכיפה מבצעים פעולות שונות נגד בעלי הרכבים האלה במטרה להניע אותם למגרשי הגרוטאות.

תחזוקה שנתית של רכבים חשמליים 

כאשר מבצעים השוואה בין העלות השנתית של הטיפולים ברכב רגיל מול הטיפולים דרושים ברכב חשמלי רואים הבדל תהומי הן בצורך של פעולות תחזוקה והן בעלויות השנתיות. גם הנתון הכספי הוא פן חשוב בראיה של עתיד כלכלי ודבר זה מדרבן את הנהגים לרכוש רכבים מהסוג החדש במקום הרכבים הישנים אשר מונעים באמצעות דלק. הם מודעים לעובדה שכאשר אין שריפת דלק לא נפלטים חומרים מזהמים ולכן העדיפות היא לאופציה החדשה.

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!