פסולת אלקטרונית רעננה

אחד הטרנדים ההולכים וגוברים בעולם הוא הטרנד של איכול הסביבה, בדגש על שמירה על כדור הארץ ותרבות בת קיימא. העקרון הכימה עושים עם פסולת אלקטרונית חשוב ובולט של כל הטרנד הזה הוא דווקא המחזור שתפקידו לנצל את כל אותם המשאבים במקום להשליכם לפחי האשפה, דבר שמגביר את הזיהום בכדור הארץ. כחלק מכל נושא המחזור קמו להם תאגידי מחזור שכל מטרתם הוא מיקסום המחזור בצורה חכמה ונכונה וכמובן כמה שיותר רחבה. כאשר אנו מדברים על מיחזור בצורה נרחבת אנו כמובן מתכוונים לצורות השונות של המיחזור, שכן מחזור נייר הוא אינו אותו דבר כמו מיחזור של פלסטיק שהוא שונה בתכליתו ממחזור של שמנים למשל. ישנם הרבה מאוד צורות ופנים לעולם המיחזור אך בפועל כל מיחזור של חומר כלשהו שומר על המטרה לשמה המיחזור קיים והוא שמירה על כדור הארץ והמשאבים שלו לזמן רב יותר.

מהי פסולת אלקטרונית רעננה?

אחד התחומים הפחות מוכרים של עולם המיחזור הוא דווקא התחום של מיחזור פסולת אלקטרונית ברעננה ולשם כך נסביר לכם מהי פסולת אלקטרונית. אז פסולת אלקטרונית זוהי למעשה כל מכשיר חשמלי שפועל על זרם של עד אלף וולט והחלטנו להשליכו לפח היות ולא ניתן להשתמש בו יותר. בשונה מסוגי פסולת אחרים, פסולת אלקטרונית נחשבת למזהמת הרבה יותר מסוגי פסולת אחרים לאור החומרים המסוכנים שיש בפסולת מסוג זה. חלק מאותם חומרים מסוכנים שקיימים בפסולת האלקטרונית יכולים להיות עופרת, כספית, בדיל, בריליום ועוד. את אותה פסולת לא ניתן להשליך לאתרי הפסולת הרגילים שכן טיפול לא נכון בפסולת הזו יכול לגרור זיהום גדול מאוד ולכן מה שצריך לעשות עם הפסולת הזו הוא לטמון אותה באדמה במקומות שמיועדים לכך בכדי שלא תזהם את הסביבה.

מיחזור פסולת אלקטרונית ברעננה

אחד הדברים שיועילו לאיכות הסביבה יותר ושמירה על משאבים הוא מיחזור של פסולת אלקטרונית ולא הטמנה שלה באדמה. ניצול של אותם חלקים של פסולת אלקטרונית לטובת המיחזור יכול להוזיל רבות מוצרי אלקטרוניקה מסויימים אך יתרה מזאת הוא יכול להוריד בצורה משמעותית את מחירי התשומות על כל חלקי היסוד בהם משתמשים לייצור אותם מוצרי אלקטרוניקה.כתוצאה מהתפתחות הטכנולוגיה כך גם עולה השימוש במוצרים טכנולוגיים כמו גם החלפתם באופן מהיר יותר בעיקר בחברות היי טק וברחבי התעשיה ולכן גם עולים בכל שנה ביחס ישר היקפי הפסולת האלקטרונית אותה אנו רואים. כיום ישנם ארגונים רבים המבקשים להיפתר מפסולת אלקטרונית ברעננה בעיקר לאור הימצאותם של הרבה מאוד משרדים וחברות הייטק שם השימוש באמצעים טכנולוגיים גדול משמעותית, וכפועל יוצא גם הנפח של פסולת אלקטרונית. הבעיה של פסולת אלקטרונית היא שהרווחיות של הובלת פסולת אלקטרונית היא נמוכה יחסית לאור העובדה שלעיתים ישנם מוצרים כמו מקררים או תנורים שיחסית קשה להוביל אותם.

מה המחירים אותם נקבל עבור פסולת אלקטרונית?

כיום כאשר רוב החברות מתקשרות עם חברות לפינוי פסולת אלקטרונית במסגרת האחריות התאגידית שלהם ישנם לא מעט חברות שפועלות בתחום שישמחו לאסוף את הפסולת. האלקטרונית של הארגון שלכם. המחירים אותן החברות ישלמו לכם בעבור הפסולת האלקטרונית של הארגון שלכם משתנה כמובן בין חברה אחת לאחרת ותלויה במספר פרמטרים שכל חברה קובעת לעצמה אך סדרי הגודל של המחירים בכלליות נעים בין טווחים מסויימים הנגזרים כמובן מביקוש והיצע. מחיר כבלים חשמליים לקילו למשל ינוע בין 4-8 ש״ח לקילו, מחיר של לוח אם ינוע בין 10-20 ש״ח לקילו ומחיר של כוננים ינוע בין 40-150 ש״ח לקילו.

תוכן עניינים
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!