קונה ברזל שדרות

 

קונה ברזל שדרותהחצר שלכם עמוסה בחלקי ברזל ופריטי ברזל חלודים ואתם רוצים להיפטר מהם? ובכן, תוכלו לעשות את זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים ואולי גם תוכלו להרוויח על הדרך כמה שקלים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא סוחר קונה ברזל שדרות, שיגיע אליכם בעצמו, יאסוף את כל הברזל ואולי גם ישלם לכם תמורתו. איך זה עובד? איך נקבע מחיר הברזל? איך נקבע כמה תקבלו על הברזל כולו? האם ברזל חלוד שווה פחות? האם מדובר בסכומים שמצדיקים את כל ההתעסקות בערימות הברזל הללו? את כל התשובות לשאלות אלו ועוד תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אז איך מוכרים ברזל בשדרות – איך זה עובד?

ובכן, מכירת ברזל יכולה להתבצע במספר צורות שונות. אחת הדרכים היותר מוכרות למשל היא מכירת רכב לפירוק. כאשר הרכב שלכם מוגדר במצב טוטאל לוס או שאף אחד כבר לא רוצה לקנות אותו בשוק היד השנייה מכיוון שהוא ישן מדי, הכתובת הבאה של הרכב שלכם הוא פירוק. במקרה זה, תוכלו למכור את הרכב שלכם לפירוק ובמסגרת זו התשלום שתקבלו עבור הרכב שלכם כולל גם את שווי הברזל של מרכב הרכב ושל כל חלקיו. אבל יש לכם את האפשרות גם למכור ברזל נקי כלומר מוטות ברזל, קורות ברזל, גדר ברזל, מעקה ברזל או כל פריט אחר עשוי ברזל. אתם יכולים למכור גם כמובן פריטים וחפצים המכילים ברזל כמו מכונות כביסה, מקררים, גרילים גדולים וכדומה.

התהליך עצמו יכול להתבצע גם הוא בצורות שונות. אתם יכולים לאסוף את כל הברזל שיש ברשותכם ולהגיע איתו אל קונה ברזל שדרות ואתם יכולים להזמין את הסוחר שיאסוף את הברזל מכם. מן הסתם, לאופציה השנייה יש עלויות וסוחרים רבים גורעים את עלויות האיסוף וההובלה מעלות הברזל. אצל הסוחר עצמו, יילקח כל הברזל שלכם ויישקל ובהתאם למשקל הסופי של הברזל, יינתן לכם תשלום בהתאם למחיר ברזל לקילו הנכון לאותו היום. אחרי שאמרנו את זה, שימו לב שבתהליך זה יש משמעות אך ורק למשקלו של הברזל ולא של כל החפץ. כך למשל, כאשר אתם מביאים מכונת כביסה לצורך מכירתה כברזל, הרי שמרבית משקלה לא נובע ממשקל הברזל שלה, אלא ממשקל האבן המייצבת ועל משקלה של האבן לא תקבלו כל תשלום. מאחר ולא ניתן לפרק את כל הפריטים שאתם מביאים בזמן אמת לצורך שקילתם וביצוע התשלום בו במקום, הסוחר יעריך את משקל הברזל מתוך כלל הפריטים שהבאתם ובהתאם לכך יציע לכם תשלום לפי המשקל המוערך.

 

 

קונה ברזל שדרות – כמה אתם יכולים לצפות לקבל עבור הברזל שברשותכם?

ובכן, מכירת ברזל לסוחר קונה ברזל שדרות זה לא בדיוק עסק רווחי, אלא אם יש לכם כמויות גדולות מאוד של ברזל במשקלים גדולים. כדי לסבר את האוזן, השווי של קילו ברזל במכירתו לסוחר אינה עולה על מספר שקלים בודדים לקילו. זה אומר שאם אתם מוכרים ברזל במשקל של כמה עשרות ק"ג, הסכום שתקבלו לא יעלה על מספר עשרות שקלים. מאות ק"ג ייצרו לכם מאות שקלים ואלפי ק"ג ייצרו לכם אלפי שקלים. על הסיבה למחיר הנמוך נדבר מייד, אך נכון לעכשיו חשוב להבין שעבור רבים, מכירת ברזל לסוחר מתאים היא לא רק סוגיה כלכלית ויש לה יתרונות נוספים. יתרון ראשון חשוב הוא העובדה שהברזל שלכם צפוי לשמש את התעשייה המודרנית שזקוקה מאוד לעוד ועוד ברזל, שקיים במחסור תמידי. שנית, מהברזל שלכם ניתן להפיק ערך רב למען האנושות, יותר מאשר הוא שוכב בהר אשפה וזאת סיבה מצוינת לכוון את הברזל לייעוד חיובי כזה. לבסוף, במקרים רבים אנשים בוחרים למכור את הברזל שלהם לסוחר מתכות פשוט מכיוון שזאת הדרך הקלה והזולה ביותר להיפטר מערימות הברזל הממלאות את החצר שלהם.

במקום שתצטרכו לאסוף את הברזל ולשאת אותו על כל משקלו הרב אל פח האשפה או לכל מקום אחר שתרצו לקחת אותו, תוכלו פשוט להזמין קונה ברזל שדרות שיאסוף את הברזל מהבית שלכם. ייתכן שזה לא ישאיר לכם כסף רב בכיס, אם בכלל, אבל לפחות פיניתם את ערימות הברזל מהבית ולא נקפתם לשם כך אף לא אצבע אחת.

 

קונה ברזל שדרות – מדוע הברזל שלכם שווה כל כך מעט?

קונה ברזל שדרות מחירובכן, זה מתחיל מכך שברזל היא מתכת זולה למדי. לא מדובר בזהב, לא בכסף ואפילו לא בנחושת. ברזל היא אולי אחת המתכות הזולות ביותר מכיוון שניתן לכרות אותה בכמויות גדולות מן הטבע. יחד עם זאת, גם מתכות שהן לכאורה פחות שכיחות כמו למשל פליז, נחושת ואפילו ניקל, הן מתכות שלא תוכלו לקבל יותר ממספר שקלים לקילו עבורן. הסיבה לכך היא שכאשר אתם מוכרים מכונת כביסה ישנה לסוחר קונה ברזל שדרות, זהו רק תחילת התהליך שמכונת הכביסה שלכם צריכה לעבור עד שהיא הופכת לברזל שניתן לעשות בו שימוש ולהפיק ממנו רווח. בשלב הזה צריך לפרק את מכונת הכביסה לחלקיה הקטנים ביותר, להפריד את הברזל ולהעביר את כל יתר החומרים לכתובת המתאימה להם. כעת צריך להכניס את הברזל לתהליך של מחזור במסגרתו יותך הברזל ויעבור תהליך של יציקה מחדש למוטות ברזל במידות שונות. רק בשלב הזה יכול סוחר המתכות למכור את הברזל ולהפיק ממנו רווח. תהליך זה הוא עתיר זמן ועלויות ולכן הוא לא מותיר מרווח רב לסוחר הברזל לשלם סכומים גבוהים עבור מכונת הכביסה שממנה מתחיל הכל. על כך אפשר להוסיף גם את העלויות של הובלת מכונת הכביסה במידה והסוחר אוסף אותה מביתכם כדי להבין שאין הרבה מקום ליצירת רווח משמעותי בתחום זה.

 

האם יש טעם לבצע השוואת מחירים?

פינוי פסולת ברזל שדרותמן הסתם, בניסיון שלכם לקבל כמה שיותר כסף עבור הברזל שיש ברשותכם, אתם יכולים לחשוב שזה יהיה חכם לבצע השוואת מחירים בין מספר סוחרים, לבקש מספר הצעות ולבחון מי מוכן לשלם לכם יותר. זאת כמובן אופציה שעומדת בפניכם ואין שום מניעה לבצע אותה. יחד עם זאת, כדאי לדעת שמדובר בבזבוז מוחלט של זמן ומאמץ. כאמור, המחיר לקילו שאותו ישלם לכם קונה ברזל שדרות עומד על מספר שקלים בודדים לקילו וכל עוד אתם לא מוכרים טונות של ברזל, הפערים המינוריים גם כך לא יצליחו להיות מתורגמים לסכומי כסף גדולים ששווים את המאמץ. יחד עם זאת, אם יש לכם ברזל בכמויות גדולות או שאתם עובדים עם ברזל ויש לכם פסולת ברזל שאותה אתם יכולים למכור על בסיס קבוע, בהחלט כדאי לבחון כמה סוחרים שונים, לבקשת הצעות מחיר ולסגור הסכם ארוך טווח שמבטיח לכם את התמורה הנאותה עבור הברזל שלכם. גם במקרה הזה אתם לא יכולים לצפות לסכומים גבוהים ואולי הסכומים יהיו אפילו נמוכים יותר מכיוון שמדובר בכמויות גדולות, אבל לפחות תוכלו להבטיח שאתם עובדים עם קונה ברזל שדרות שיכול לשלם לכם סכום אטרקטיבי ביחס למתחרים ושתוכלו להפיק רווח נאה גם מפסולת הברזל שלכם. בחישוב ארוך טווח הסכומים בהחלט יכולים להצטבר למספרים גבוהים שאי אפשר להתעלם מהם.

תוכן עניינים
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!