קידום מִחְזוּר באופן יומיומי בקרב העובדים במשרד

מִחְזוּר הוא כמו קסם! מחזור יכול להפוך דבר אחד לדבר אחר. מיחזור חוסך אדמה, מים וכסף ובכך מגן על הסביבה. הקמת תוכנית מיחזור היא האינטרס החשוב ביותר של כל עסק, היא מציגה דוגמה טובה לעובדים ולעסקים שמסביב, ומקטינה את טביעת הרגל הפחמנית שלו.

תוכנית מיחזור יכולה לכלול, בין השאר, נהלים המתייחסים להחלפת ריהוט משרדי ישן בחדש. לדוגמה, נוהל שקובע כי כל כסא אורתופדי או שולחן עמידה העשויים ממתכת, יועברו למיחזור בסוף דרכם, במקום לערמת הפסולת המזהמת את הסביבה.

 

כרייה עירונית מהי?

תחום המיחזור של גאדג׳טים ומכשירים אלקטרוניים שהושלכו כפסולת, התפתח עד כדי כך שקיבל את השם: ׳כרייה עירונית׳. מדובר בסוג של תעשייה המתמקדת במחזור מתכות, זכוכית או פלסטיק, ויש לה פוטנציאל עצום לספק את הביקוש ההולך וגובר לחומרי גלם, הנדרשים כדי לייצר מחשבים ניידים, סוללות, סמארטפונים, ועוד.

 

מאפייני הסביבה המשרדית

הסביבה המשרדית יוצרת כמויות משמעותיות של פסולת נייר, קרטון, פלסטיק ומתכות. במקום להשליך את כל החומרים האלה לפחי האשפה, עדיף ליצור תוכנית למיחזור שלהם, וליישם אותה במשרד שלכם.

בין אם מדובר במיחזור אלומיניום או במחזור פלסטיק, כשתתחילו למחזר תתפלאו מכמות הפסולת הנוצרת במשרד שלכם מדי יום, וניתנת למחזור. למרבה המזל, יש היום חברות לכרייה עירונית שעוזרות לעסקים להיפטר מכול חומר הניתן למיחזור. חברה כזו תוכל לעזור לכם ליצור תוכנית מיחזור שתאפשר לכם לעקוב אחר כל אחד מחברי הצוות, ולהבטיח שכל אחד מגויס למשימת המיחזור.

 

על החשיבות של קידום מחזור יומיומי במקום העבודה

  • להפחית את ההשפעה הסביבתית

תוכנית מיחזור תסייע להפחתת ההשפעה הסביבתית של המשרד שלכם. נקיטה בצעדים להגנה על משאבי הטבע באמצעות מחזור יומיומי במשרד תעזור לכם גם למשוך לקוחות חדשים, בעיקר אנשים שאיכות הסביבה חשובה להם.

 

  • להפחית עלויות

יצירת תוכנית מיחזור למשרד מסייעת להפחית את עלויות התפעול באופן כללי. לדוגמה, מחזור שקיות פלסטיק, מוצרי נייר או מתכת – יכול לשפר את מודעות העובדים לגבי החומרים המשמשים אותם על בסיס יומיומי. לאורך זמן תתחילו לראות כיצד מודעות העובדים לשימור ולשימוש חוזר באספקה הולכת וגדלה. ובסופו של דבר, המאמצים למיחזור, ולו גם הקטנים ביותר, יכולים להפוך לחיסכון משמעותי בעלויות השנתיות של המשרד.

 

  • לקדם את תדמית המשרד

הפעלת תוכנית מיחזור במשרד מעניקה הזדמנות נהדרת לקידום התדמית האקולוגית שלכם. כיצד? למשל, תוכלו להשתמש בפלטפורמות של המדיה החברתית או האתר האינטרנטי שלכם כדי לפרסם מידע על אמצעי המיחזור החדשים הננקטים במשרד שלכם.

תופתעו לגלות שגם הצעדים הראשוניים ביותר לקראת מימוש התוכנית למיחזור, יכולים לעזור לכם לשפר את התדמית ואת הפרופיל שלכם בקרב הלקוחות והקהילה.

 

  • לחסוך כסף לצרכנים

המיחזור מפחית את עלויות תהליכי העבודה. כל פריט שאתם קונים למשרד אמור להיות זול יותר כאשר כל ענפי התעשייה מתגייסים לנושא המיחזור. לולא הזמינות של מתכות ממוחזרות, ייצור המוצרים המשמשים את העובדים במשרד יהיה יקר יותר באופן משמעותי.

אולי המשרד לא מרוויח הרבה כסף ממיחזור פחיות האלומיניום או בקבוקי הפלסטיק ששימשו את הצוות, אבל הוא נהנה מחיסכון משמעותי באנרגיה. הצפי הוא שעלות האלומיניום תרקיע שחקים אם מתכת זו לא תמוחזר. למיחזור האלומיניום והמתכות האחרות יש יתרונות ברורים, כולל חיסכון באנרגיה הנדרשת לייצור מוצרים חדשים מאפס.

לבסוף, חברות העוסקות בכרייה עירונית וקונות פסולת כמו ברזל או פלסטיק, מספקות למפעלי הייצור מתכות ממוחזרות, כמו נחושת או אלומיניום. כך, יכולות חברות אלה לספק את הדרישה של מפעלי הייצור למתכות ולמינרליים, מבלי להתפשר על מאפייני המתכות ואיכותן.

מיחזור

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!