פירוק צ'ילרים מחיר

פירוק צ'ילרים מחיררוצים לדעת כיצד מתבצע פירוק צ'ילרים? המאמר הבא הוא בשבילכם. אחד הפרמטרים החשובים בפירוק צ'ילרים הוא לבצע זאת על ידי חברה מקצועית ומיומנת שמתמחה בתחום פירוק צ'ילרים. על פירוק צ'ילרים וכמה זה עולה נרחיב במאמר הבא. 

 

פירוק צ'ילרים מחיר- מהם צ'ילרים?

צ'ילרים הם פתרונות קירור נפוצים מאוד כיום שמתאימים גם לחללים קטנים וגם לחללים גדולים. הצ'ילרים נותנים מענה לסוגים שונים של צרכים ודרישות וכוללים יתרונות רבים בהם שמירה על איכות הסביבה וחיסכון בעלויות. הצ'ילרים מתאימים גם לשימוש ביתי וגם לשימוש תעשייתי. צ'ילרים ביתיים משמשים למטרות שונות כמו קירור ומיזוג אוויר, קירור מערכות שתייה, קירור מי אקווריום ועוד. לעומת זאת, צ'ילרים תעשייתיים משמשים למטרות שונות בהן קירור ומיזוג אוויר, קירור מכונות, קירור חללים גדולים ועוד. צ'ילרים תעשייתיים יכולים להכיל מאות טונות של מים ולכן יתקינו אותם מחוץ למבנה. 

אז כיצד צ'ילרים עובדים? צ'ילרים הם למעשה מערכת קירור שמבוססת על קירור מים ולא על קירור אוויר כמו במזגן. המערכת מבוססת על עקרונות התרמודינמיקה וכוללת מרכיבים שונים בהם מעבה מים, צנרת, יחידת הקפאה ונוזלי קירור. כלומר, הצ'ילר הוא למעשה מערכת קירור ששואבת אוויר חם ומקררת אותו על ידי הזרמת מים קרים בצינורות. המים זורמים בתוך הצ'ילרים בצינורות שמוליכים אותם למיכל גדול. כמו כן, קיימים צינורות שמוליכים גז שמקרר את המים בלי לבוא איתם במגע. לאחר שהמים מתקררים הם מועברים לחלל המבנה על ידי מדחס דרך הצנרת. 

פירוק צ'ילרים מחיר- מה זה אומר?

פירוק צ'ילרים הוא תהליך בו מפרקים את מערכת הקירור מסיבות שונות. מדובר בתהליך מורכב שכולל שלבים שונים. חשוב מאוד לבצע פירוק צ'ילרים בצורה מקצועית, יסודית וטובה על מנת שלא ייגרמו נזקים לציוד ולחומרים השונים. במידה שפירוק צ'ילרים יתבצע כהלכה יהיה ניתן להשיב את הציוד לפעילות תקינה לאחר הפירוק או להשתמש בחומרים שפורקו לצורך מחזור. צ'ילרים כוללים מתכות רבות ולכן מחזור שלהם יכול לתרום רבות לאיכות הסביבה. 

פירוק צ'ילרים הוא תהליך לא פשוט ולכן חשוב שיתבצע על ידי צוותים מקצועיים בעלי ניסיון בתחומים הללו. אנשי המקצוע ידעו כיצד לבצע את הפירוק בצורה נכונה בלי לגרום נזקים או לסכן חיי אדם או רכוש. במסגרת הפירוק, אנשי המקצוע ימפו את הציוד שיש לפרק, ידאגו למשאבים הנדרשים לפירוק ולכלים הנחוצים בהם גם מנופים ומשאיות. בסופו של דבר צריך לזכור שצ'ילרים מתבססים על מים ופירוק שמתבצע בצורה לא נכונה יכול לגרום להצפה של המבנה, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון. 

 

פירוק צ'ילרים מחיר- לאחר הפירוק

לאחר פירוק צ'ילרים ניתן לבחור באחד מבין שלושה שימושים שונים- מכירת הציוד, מחזור החומרים או פינוי הפסולת למקומות מורשים. לשם כך חשוב קודם כל למיין ולהפריד את הציוד שפירקנו לפי חומרי גלם ומה ניתן  לעשות איתם. במידה שיש מכונות או מנועים ניתן למכור אותם לספקים רלוונטיים שמתמחים במכירת וקניית ציוד. במידה שיש חומרים מתאימים ניתן למחזר אותם על ידי מכירה לחברות המחזור השונות. במידה שיש חומרים שלא מתאימים למחזור מסיבות שונות יש לפנות אותם לאתר פסולת מאושר. במקרה כזה יש לפנות את הפסולת או להטמין אותה בהתאם לתקנים ולנהלים של המשרד להגנת הסביבה. בעת פירוק צ'ילרים יכולה להצטבר פסולת רבה שכוללת מחשבים, שרתים, כבלים, ארונות חשמל ועוד. לכן, יש לתכנן מראש מה לעשות עם הפסולת ולאן לפנות אותה. פינוי למקומות לא מאושרים נחשב לעבירה על החוק לכן יש לקחת זאת בחשבון. תכנון של הפרמטרים השונים וביצוע שלהם מתבצע על ידי חברות מקצועיות לפירוק צ'ילרים. 

 

פירוק צ'ילרים מחיר- חברות מקצועיות

על מנת לבצע פירוק צ'ילרים יש לפנות לחברות מקצועיות שמתמחות בתחום הפירוק ויש להן ניסיון בתחום. החברות הללו יבצעו את הפירוק באופן מקצועי ויקחו בחשבון את כל התרחישים האפשריים שיש להתייחס אליהם. חשוב להבין שלא כל חברה יכולה לבצע פירוק צ'ילרים וחשוב מאוד לבחור בחברה שמתמחה בביצוע התהליך. במידה שמבצעים פירוק צ'ילרים בצורה לא נכונה יכולים לגרום לנזקים שונים ואף לסכן חיי אדם ורכוש, לכן אל תקלו ראש בבחירת החברה המתאימה לתהליך. כאשר בוחרים בחברה מיומנת תוכלו להיות בטוחים שהתהליך יתבצע בצורה נכונה, מקצועית, יסודית ומהירה.

פירוק צ'ילרים מחיר- כיצד נבחר חברה?

על מנת לבחור חברה לפירוק צ'ילרים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. קודם כל בררו מה הניסיון של החברה בתחום הפירוק. לא כל חברה מתמחה בכך וחשוב לברר זאת מראש ולברר כמה ניסיון יש לחברה. ככל שלחברה יהיה יותר ניסיון כך התהליך יתבצע בצורה מקצועית יותר. כמו כן חשוב לוודא שהחברה תספק מערך של אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים שיגיעו לבחון את האלמנטים השונים שחשובים לפירוק. 

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא המחיר שלוקחת החברה. בצעו השוואת מחירים בין החברות השונות על מנת לקבל מושג על המחירים בשוק. כמו כן, בררו שהצעת המחיר כוללת את כל הצרכים שלכם, בין אם הם כוללים העברה של הציוד או הרכבתו מחדש. 

עוד פרמטר חשוב הוא האם לחברה יש המלצות. בדרך כלל לחברות המובילות יהיו המלצות מלקוחות קודמים. ככל שיש יותר המלצות תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחברה איכותית עם ניסיון בתחום ושירות טוב. כמו כן תוכלו לנסות ליצור קשר עם לקוחות קודמים לקבלת חוות דעת אישית. 

 

אז כמה זה עולה פירוק צ'ילרים ?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של פירוק צ'ילרים מאחר שהמחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו החברה שמבצעת את העבודה, היקף העבודה, האם מדובר בצ'ילר ביתי או תעשייתי ועוד. באופן ממוצע, המחיר לפירוק צ'ילרים ינוע בין 200 ל-500 שקלים למ"ר. על מנת לקבל תשובה חד משמעית יש לקבל הצעת מחיר מהחברות השונות בתחום. 

מאמרים נוספים בנושא:
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!