שער קונזולי

כאשר מדובר על שערים לחניה פרטית, כיום כל אדם יודע כי הוא רוצה לבחור את הטוב ביותר. מטרתו של שער לחניה פרטית היא להעניק את ההגנה הטובה ביותר על מקום החניה הפרטי וכמובן על הרכב אשר חונה בו. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט סוגי שערים לחניות, אחד השערים הפופולאריים ביותר הוא שער קונזולי.. מדובר על שער איכותי,  כבד ועמיד אשר מתאים גם כשער לישובים ואף למעברי גבול. ניתן להתקין את השער המדובר בתנאי שטח קשים מאוד ועל כן, לא מעט אנשים שמחפשים את ההגנה הטובה ביותר על הרכב שלהם כאשר הוא חונה בחניה הפרטית שלהם, בוחרים כיום דווקא בשער זה.

שער קונזולי – במה מדובר?

שער קונוזולי הינו גרסה של שער נגרר רגיל. בשער רגיל יש לוח מלבני או פרופיל סורגים שנע על מסילה הרלוונטית לצורך פתיחה וסגירה של השער ועל כן הוא לא מתאים להתקנה בכל מצב, כך לדוגמא: בקרקע לא ישרה או בקרקע חולית בלתי אפשרי להתקין את השער המדובר. שער קונוזולי לעומתו הוא למעשה שער מרחף, הוא לא דורש מסילה על הקרקע כדי להתקין אותו ולכן ניתן להתקין אותו בכל קרקע. מעבר לכך, מדובר על שער כבד ומאסיבי ועל כן הוא מתאים מאוד להתקנה בכל מקום שבו נדרשת רמת בטיחות גבוהה. כמו כן, יתרון נוסף של השער המדובר הוא שהוא רלוונטי לפתיחות מרובות ותחזוקה נכונה הוא יכול להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ללא תקלות או בעיות כלשהן.

 

היכן כדאי להתקין שערי קונזולי?

שערי קונזולי רלוונטיים כאמור להתקנה בחניות פרטיות אך לא רק. מדובר על שערים המותאמים במיוחד לכניסה למושבים, קיבוצים ויישובים וכן לבתים פרטיים ובנייני מגורים. חשוב לדעת שלרוב לחניות פרטיות, בתים פרטיים או בנייני מגורים מתקינים גרסה דקה יותר וקלה יותר של שער קונוזולי שהיא פחות כבדה ומסיבית.

 

כיצד מתקינים את השער?

כדי להתקין שער קונוזולי יש צורך בהתקנה של קונסטרוקציה ייחודית ויציבה במיוחד אשר תחזיק את השער הצף באוויר. התקנת השער צריכה להתבצע על ידי מתקין שערים חשמליים והיא מתבצעת בכמה שלבים: ראשית כל יש להתקין את התשתית ועל כן יש לבצע את ההכנות הנדרשות בקרקע ולצקת תשתית בטון. בתוך התשתית המדוברת מקבעים גלגלי מיסב שהוא חלק מכני המאפשר תנועה סיבובית בלי יותר מדי חיכוך. ההפחתה של החיכוך מאפשרת לשער לשמור על עמידות לאורך זמן רב. בשלב השני לאחר שהבטון מתייבש יש להתקין את השער עצמו. את השער מחברים לגלגלי המיסב. בשלב השלישי יש להתקין את המערכת החשמלית של השער. ניתן להתקין מגוון רחב של סוגי פתיחה חשמלית לשער, ניתן לבחור חיישן שמזהה רכבים מסוימים, פתיחה דרך מכשיר הסלולרי באמצעות לחצן, אפליקציה, קודן, פתיחה באמצעות שלט ועוד.

 

כיצד מתחזקים את השער?

שערים קונזוליים הם שערים עמידים במיוחד, אך חשוב מאוד לתחזק אותם בצורה נכונה על מנת שהם יחזיקו מעמד לאורך זמן רב. תחזוקה שוטפת של השער המדובר כוללת שימון וכיוון של השער אשר יש לבצע לפחות אחת לשנה. תדירות התחזוקה של שער קונזולי תהיה תלויה גם במיקום של השער כאשר יש הבדל בין שער אשר עומד במרחב הפתוח לבין שער אשר עומד בתוך מקום מקורה כלשהו. חשוב לבדוק מהו סוג התחזוקה הנדרש לכל סוג שער ובהתאם לכך לבצע את כל הפעולות הרלוונטיות. כמו כן, יש לתקן כל תקלה שמופיעה בשער על ידי אנשי מקצוע מקצועיים ומוסמכים לביצוע התקלות המדוברות.

תוכן עניינים
072-3940729
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!